Regulaminy i Polityka Prywatności

REGULAMIN ZAMAWIANIA ORAZ ŚWIADCZENIA USŁUG ZAKWATEROWANIA

§1 DEFINICJE

  1. Następujące terminy użyte w Regulaminie będą miały znaczenie ustalone zgodnie z poniższymi definicjami:
    • Operator – oznacza spółkę erApartments Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wroniej 45/8, 00-870 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000831461, posiadającą numer NIP 5272922621, REGON 385662458, świadczącą usługę zakwaterowania;
    • Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, osobę prawną lub inną jednostkę organizacyjną spełniającą wymagania opisane w niniejszym Regulaminie, które dokonują rezerwacji apartamentów dostępnych w ofercie Operatora lub korzystają z usługi zakwaterowania świadczonej przez Operatora;
    • Regulaminy Operatora – oznacza „Regulamin zamawiania usług zakwaterowania” oraz „Regulamin świadczenia usługi zakwaterowania”, sporządzone i stosowane przez Operatora;
    • Usługa – oznacza usługę zakwaterowania w apartamentach dostępnych w ofercie Operatora;
    • Zamówienie – oznacza zamówienie świadczenia Usługi zakwaterowania złożone przez Klienta poprzez dokonanie rezerwacji wybranych apartamentów dostępnych w ofercie Operatora;
    • Umowa – oznacza umowę zawieraną pomiędzy Klientem a Operatorem w sprawie świadczenia usługi zakwaterowania w apartamentach dostępnych w ofercie Operatora;
    • Formularz zakwaterowania – formularz zawierający informacje dotyczące zakwaterowania Klienta.
    • System – oznacza system rezerwacyjny, z którego korzysta Operator, udostępniony przez Dostawcę Systemu, umożliwiający Klientowi dokonanie, zmianę bądź anulowanie rezerwacji wybranych apartamentów w ramach Zamówienia Usługi zakwaterowania oraz dokonywanie płatności z tytułu rezerwacji; rodzaj Systemu Teleinformatycznego dostępnego poprzez przeglądarkę internetową;
    • Dostawca Systemu – oznacza spółkę IAI Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, przy al. Piastów 30, 71-064 Szczecin, posiadającą numer NIP 5252767146 oraz REGON: 381595506, będącą dostawcą Systemu;
    • Siła wyższa – zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia uniemożliwiające wykonanie Zamówienia. Za przypadki wystąpienia siły wyższej uznawane będą w szczególności m.in. trzęsienia ziemi, pożary, epidemie, pandemie, powodzie, strajki, akty sabotażu, zamieszki, działania wojenne, wymagania wszelkich organów władzy, a także pozostałe sytuacje, w których z przyczyn innych niż wina Operatora, używanie apartamentów przez Operatora w celu realizacji Zamówienia stanie się niemożliwe lub ograniczone. 

§2 POSTANOWIENIA WSTĘPNE

  1. Niniejszy Regulamin określa warunki zamawiania usług zakwaterowania świadczonych przez Operatora, jak również zasady świadczenia tych usług.
  2. Treść Regulaminu jest dostępna nieodpłatnie na stronie internetowej erapartments.pl.
  3. Regulamin jest udostępniony w postaci pozwalającej na jego przechowywanie i odtwarzanie.

§3 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

  1. Na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu, Klient zamawia świadczenie usługi zakwaterowania przez Operatora poprzez dokonanie rezerwacji wybranych apartamentów.
  2. Złożenie Zamówienia przez Klienta i dokonanie rezerwacji wybranych apartamentów z oferty Operatora stanowi jednocześnie zawarcie Umowy świadczenia usługi zakwaterowania pomiędzy Operatorem a Klientem, na warunkach określonych w Regulaminach udostępnionych Klientowi przez Operatora.
  3. Złożenie Zamówienia przez Klienta i dokonanie rezerwacji wybranych apartamentów z oferty Operatora jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem przez Klienta postanowień zawartych w Regulaminach oraz Polityce Prywatności Operatora.
  4. Klient może złożyć Zamówienie i dokonać rezerwacji w następujący sposób:
    • W Systemie rezerwacyjnym dostępnym poprzez www.erapartments.pl;
    • Wysyłając zamówienie do Operatora na adres email info@erapartments.pl;
    • Telefonicznie pod numerem telefonu +48 570 000 697;
    • Poprzez złożenie Zamówienia za pośrednictwem portali współpracujących, np. booking.com, www.airbnb.com, www.expedia.com.
  5. Warunkiem przyjęcia Zamówienia do realizacji jest:
    • Dostępność wybranych apartamentów w terminach wskazanych przez Klienta;
    • Podanie Operatorowi danych niezbędnych do realizacji usługi zakwaterowania, a w szczególności:
      • imienia i nazwiska osoby dokonującej rezerwacji,
      • adresu email osoby dokonującej rezerwacji,
      • numeru telefonu kontaktowego do osoby dokonującej rezerwacji,
      • imienia i nazwiska osoby korzystającej z usługi zakwaterowania,
      • numeru telefonu kontaktowego do osoby korzystającej z usługi zakwaterowania,
    • zapoznanie się z Regulaminami i Polityką Prywatności Operatora oraz akceptacja ich postanowień,
    • dokonanie wymaganej płatności z tytułu realizacji Zamówienia.
  6. Klient potwierdza, że dane przekazane Operatorowi w trakcie składania Zamówienia i rezerwacji apartamentów są poprawne i zgodne z prawdą.
  7. Klient może dokonać płatności przelewem, kartą płatniczą, gotówką lub inną metodą dostępna w danym kanale rezerwacyjnym.
  8. Klient oświadcza, że został poinformowany o treści art. 38 pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, zgodnie z którym w przypadku umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, konsumentowi nie przysługuje przewidziane w art. 27 tej ustawy prawo do odstąpienia od umowa zawartej na odległość.

§4 RODZAJE REZERWACJI

  1. Klient może dokonać wyboru spośród dwóch rodzajów rezerwacji:
    • Rezerwacja zwrotna – rezerwacja apartamentu dla której obowiązują elastyczne zasady odwołania zgodne z informacją prezentowaną w określonym kanale rezerwacyjnym. Klient może odwołać rezerwację przed planowanym rozpoczęciem zakwaterowania i wówczas otrzyma zwrot wniesionej opłaty w wysokości wskazanej w kanale rezerwacyjnym, w którym dokonał rezerwacji, pod warunkiem, iż zrobi to w terminie i na zasadach wskazanych w tym kanale. Jeżeli odwołanie rezerwacji nastąpi po tym terminie lub niezgodnie ze wskazanymi zasadami odwołania rezerwacji, Klientowi nie będzie przysługiwać zwrot wniesionej opłaty, która będzie stanowić opłatę manipulacyjną z tytułu odwołania rezerwacji;
    • Rezerwacja bezzwrotna – rezerwacja apartamentu bez możliwości bezpłatnego odwołania. Klient może odwołać rezerwację apartamentu w każdej chwili, jednak nie będzie mu przysługiwać zwrot wniesionej opłaty, która będzie stanowić opłatę manipulacyjną z tytułu odwołania rezerwacji.

§5 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE REZERWACYJNYM

  1. Aby dokonać Zamówienia usługi zakwaterowania w Systemie rezerwacyjnym dostępnym poprzez www.erapartments.pl konieczne jest posiadanie unikalnego adresu poczty elektronicznej oraz wypełnienie formularza rezerwacji udostępnionego w ramach Systemu.
  2. Złożenie Zamówienia przez Klienta obejmuje następujące kroki:
    • Wybór usług świadczonych przez Operatora, w oparciu o podane w Systemie dane i informacje, w szczególności dostępność i cenę rezerwacji apartamentów;
    • Wprowadzenie przez Klienta wymaganych danych Klienta i informacji za pomocą formularza rezerwacji - w szczególności imienia i nazwiska, unikalnego adresu poczty elektronicznej e-mail oraz numeru telefonu;
    • Potwierdzenie przez Klienta zapoznania się i akceptacji Regulaminów i Polityki Prywatności Operatora oraz złożenie wymaganych oświadczeń. Brak potwierdzenia przez Klienta zapoznania się i akceptacji treści Regulaminów i Polityki Prywatności Operatora lub brak złożenia wymaganych oświadczeń może spowodować uniemożliwienie kontynuowania procedury rezerwacji;
    • Dokonanie płatności jeśli wymagają tego warunki wybranej oferty. Podane w Systemie ceny są cenami brutto i obejmują wyłącznie usługi wskazane jako składniki oferty.
  3. Po wykonaniu wszystkich wymaganych kroków obejmujących złożenie zamówienia w Systemie rezerwacyjnym, na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej, Klient otrzyma wiadomość z potwierdzeniem dokonanej rezerwacji wraz z warunkami płatności. Z momentem wysłania potwierdzenia, Zamówienie usługi zakwaterowania uważa się za złożone.
  4. Operator zastrzega sobie prawo odmowy dokonania rezerwacji w przypadku braku wolnych apartamentów lub zaistnienia Siły wyższej. W takim przypadku, na podany w toku rezerwacji adres poczty elektronicznej, Klient otrzyma wiadomość o braku możliwości dokonania rezerwacji.
  5. Działania Klienta nie mogą mieć charakteru zagrażającego bezpieczeństwu Systemu rezerwacyjnego, z którego korzysta Operator, systemów komputerowych osób trzecich lub naruszającego prawa osób trzecich.

§6 MODYFIKACJA LUB ANULOWANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Na zasadach wynikających z niniejszego Regulaminu, Klient jest uprawniony do modyfikacji lub anulowania złożonej rezerwacji. Aby tego dokonać Klient może skorzystać z odpowiednich funkcji Systemu rezerwacyjnego lub wysyłać stosowną prośbę na adres email Operatora info@erapartments.pl lub zgłosić telefonicznie pod numerem telefonu +48 570 000 697.
  2. Po otrzymaniu zgłoszenia dotyczącego modyfikacji lub anulowania złożonej rezerwacji, Operator powiadomi Klienta o jego statusie.

§7 ZASADY ZAKWATEROWANIA

  1. Zakwaterowanie Klienta w apartamentach obsługiwanych przez Operatora jest możliwe po uprzednim:
    • Opłaceniu pobytu;
    • Okazaniu ważnego dokumentu tożsamości Klienta;
    • Weryfikacji danych osobowych Klienta;
    • Podpisaniu przez Klienta Formularza zakwaterowania na żądanie
  2. Rozpoczęcie korzystania z usługi zakwaterowania jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności Operatora dostępnych na erapartments.pl.
  3. Doba noclegowa w apartamentach obsługiwanych przez Operatora rozpoczyna się o godzinie 14:00, a kończy dnia następnego o godzinie 11:00.
  4. Przekazanie apartamentu do użytkowania Klienta jest możliwe w godzinach 14:00 – 21:00.
  5. Przedłużenie pobytu jest dokonywane w miarę wolnych miejsc po uprzednim powiadomieniu Operatora i wiąże się z pobraniem opłaty z tytułu realizacji Usługi.
  6. Operator zastrzega sobie prawo do odmowy zakwaterowania Klienta, jeżeli:
    • Nie uregulowano opłaty z tytułu realizacji usługi lub kaucji, o ile jest wymagana przez Operatora;
    • Klient nie posiada ważnego dokumentu tożsamości lub nie chce okazać dokumentu;
    • Operator nie ma możliwości weryfikacji danych osobowych Klienta;
    • Zachodzi podejrzenie, iż Klient znajduje się pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających;
    • Klient zachowuje się agresywnie;
    • Podczas poprzedniego pobytu Klient rażąco naruszył niniejszy Regulamin;
    • Klient nie przestrzega obowiązujących przepisów sanitarnych.

§8 POBYT KLIENTA

  1. Operator zapewnia warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Klienta, zachowanie tajemnicy informacji o Kliencie oraz profesjonalną i uprzejmą obsługą.
  2. Klient zobowiązuje się do eksploatacji apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem.
  3. Klient nie może przekazywać apartamentu do użytku osób trzecich.
  4. Pobyt zwierząt domowych w apartamencie jest możliwy wyłącznie za zgodą Operatora, po uprzednim wniesieniu opłaty dodatkowej w wysokości ustalanej przez Operatora.
  5. Klient nie może usuwać z apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia i dekoracji, dokonywać zniszczeń, przeróbek i zmian w apartamencie, kopiować lub przekazywać osobom nieuprawnionym kluczy, kart lub kodów dostępu do apartamentu, kart lub pilotów do garażu, przekazanych mu na czas pobytu.
  6. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 6:00.
  7. W czasie ciszy nocnej w lokalu może przebywać tylko taka liczba osób, dla jakiej była dokonana rezerwacja.
  8. W apartamentach obsługiwanych przez Operatora obowiązuje zakaz organizowania przyjęć, imprez okolicznościowych, głośnego słuchania muzyki, zakłócania spokoju innym mieszkańcom.
  9. Operator zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta opłatą manipulacyjną w wysokości 1000 PLN w przypadku złamania zakazu określonego w punkcie 8 powyżej.
  10. Wykorzystanie apartamentów do celów komercyjnych, sesji zdjęciowych, nagrań video, itp. jest możliwe wyłącznie za zgodą Operatora.

§9 ZASADY BEZPIECZEŃSTWA

  1. Klient zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia apartamentu, między innymi:
    • Dokładnego zamykania drzwi wejściowych i okien przy każdorazowym jego opuszczeniu;
    • Starannego przechowywania przekazanych kluczy, kodów lub kart dostępu, pilotów, itp., bez dostępu do nich osób postronnych;
    • Wyłączania zbędnego oświetlenia;
    • Zakręcania wody.
  2. W przypadku zgubienia kluczy, kart dostępu lub pilota należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Operatora.
  3. W trakcie pobytu, Klienci zobowiązani są do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych oraz Regulaminu Operatora.
  4. W apartamentach obsługiwanych przez Operatora obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i palenia świeczek.
  5. Operator zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta opłatą manipulacyjną w wysokości 1000 PLN w przypadku złamania zakazu określonego w punkcie 4 powyżej.

§10 WYKWATEROWANIE

  1. Opuszczenie apartamentu przez Klienta następuje po przeprowadzeniu kontroli stanu technicznego apartamentu przez przedstawiciela Operatora oraz zdaniu przez Klienta kluczy, kart lub pilotów dostępowych do apartamentu, budynku i garażu. Jednocześnie, Operator zastrzega sobie prawo do odstąpienia od przeprowadzenia kontroli stanu technicznego apartamentu przed opuszczeniem apartamentu przez Klienta. Wówczas kontrola stanu technicznego apartamentu nastąpi niezwłocznie po opuszczeniu apartamentu przez Klienta.
  2. Wcześniejsze opuszczenie apartamentu przez Klienta w trakcie jego pobytu, z przyczyn niezależnych od Operatora nie uprawnia Klienta do żądania zwrotu opłaty za niewykorzystany pobyt. Zwrotowi nie podlega również kaucja wniesiona tytułem zabezpieczenia roszczeń, jeśli wniesiona przez Klienta zapłata za pobyt nie pokrywała całkowitego kosztu pobytu w terminie zadeklarowanym przez Klienta lub innych dodatkowych usług zrealizowanych na rzecz Klienta.
  3. W przypadku opuszczenia apartamentu przez Klienta bez zwrotu kluczy, kart lub pilotów dostępu, Operator zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta opłatą manipulacyjną w wysokości 300 PLN za każdy niezwrócony element wskazany w niniejszym punkcie.
  4. Operator zastrzega sobie prawo do wykwaterowania Klienta w trakcie trwającego pobytu, jeżeli jego zachowanie naruszyło niniejszy Regulamin lub w inny sposób naruszało reguły współżycia społecznego. Należność za pobyt nie podlega wówczas zwrotowi.

§11 OBOWIĄZKI STRON

  1. Operator zobowiązany jest do:
    • Przestrzegania postanowień Regulaminu i Polityki Prywatności Operatora;
    • Świadczenia Usług z należytą starannością w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Klient zobowiązany jest do:
    • Przestrzegania postanowień Regulaminu i Polityki Prywatności Operatora;
    • Prawidłowego określenia danych Klienta, w szczególności wymaganych w trakcie dokonywania rezerwacji;
    • Korzystania z Usług świadczonych przez Operatora wyłącznie w sposób zgodny z ich przeznaczeniem i funkcjonalnością;
    • Przestrzegania przepisów prawa, dobrych obyczajów oraz powszechnie obowiązujących zasad społecznych.

§12 ODPOWIEDZIALNOŚĆ

  1. Klient ponosi odpowiedzialność finansową za spowodowane uszkodzenia lub zniszczenia mienia znajdującego się w miejscu zakwaterowania oraz za zaginięcie wyposażenia apartamentu w trakcie zakwaterowania.
  2. Operator zastrzega sobie prawo do pobrania od Klienta kaucji w wysokości do 3000 PLN za każdy apartament przed rozpoczęciem świadczenia Usług w ramach zabezpieczenia roszczeń.
  3. Operator zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta opłatą odszkodowawczą stanowiącą równowartość poniesionych strat, w tym dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
  4. Z zastrzeżeniem zapisów paragrafu 10, ustęp 2 powyżej, kaucja zwracana jest Klientowi bez zbędnej zwłoki po uprzednim przeprowadzeniu kontroli stanu technicznego apartamentu przez przedstawiciela Operatora, która wykaże zwrot apartamentu przez Klienta w stanie nienaruszonym. W innym przypadku, z kaucji zostanie potrącona kwota odpowiadająca wysokości opłaty odszkodowawczej z tytułu poniesionych strat.
  5. Operator nie odpowiada za niezależne od Operatora awarie oraz ich skutki.
  6. Operator zastrzega sobie prawo do zmiany apartamentu przeznaczonego dla Klienta na inny o podobnym standardzie lub na inną lokalizację, w przypadku wystąpienia nagłych i nieprzewidzianych okoliczności, w szczególności Siły wyższej, a w przypadku braku wolnego apartamentu do anulowania rezerwacji.
  7. Operator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wartościowych należących do Klienta pozostawionych przez Klienta w miejscu zakwaterowania.
  8. Rzeczy pozostawione przez Klienta w apartamencie mogą być odesłane po jego wyjeździe na wskazany adres na koszt Klienta. Jeżeli Klient nie wyrazi zgody na pokrycie kosztu odesłania pozostawionych rzeczy, będą one przechowywane przez 14 dni od dnia wyjazdu Klienta. Po tym terminie, Operator zastrzega sobie prawo do ich utylizacji.

§13 REKLAMACJE

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług przez Operatora należy składać pisemnie na adres siedziby Operatora lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej Operatora.
  2. Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, dane rezerwacji, której dotyczy reklamacja, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z rezerwacją lub w trakcie korzystania z Usługi.
  3. Operator rozpatrzy reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, Operator udzieli Klientowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta w reklamacji lub adres korespondencyjny Klienta.
  4. W przypadku, gdyby informacje podane w reklamacji wymagały uzupełnienia, Operator, przed rozpatrzeniem reklamacji, zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie w wyznaczonym terminie na rozpatrzenie reklamacji. W takim przypadku, termin, o którym mowa w ustępie 3 powyżej biegnie od momentu otrzymania uzupełnionej reklamacji przez Operatora.

§14 DANE OSOBOWE

  1. Wszelkie informacje dotyczące ochrony danych osobowych realizowanej przez Operatora, znajdują się w Polityce Prywatności Operatora.

§15 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin wchodzi w życie z chwilą opublikowania na stronie internetowej Operatora erapartments.pl i obowiązuje do odwołania lub zastąpienia go nową wersją.
  2. Adresem e-mail do kontaktu z Operatorem jest info@erapartments.pl.
  3. Operator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach niniejszego Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji.
  4. W granicach wyznaczonych przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa, nieważność któregokolwiek z postanowień Regulaminu pozostaje bez wpływu na ważność pozostałych postanowień Regulaminu.
  5. Wszelkie spory powstałe na tle realizacji postanowień niniejszego Regulaminu, rozpatrywane będą przez sąd powszechny właściwy dla Operatora.
  6. Niniejszy Regulamin został sporządzony w języku polskim i podlega prawu polskiemu. Wszelkie wersje niniejszego Regulaminu sporządzone w jakimkolwiek innym języku zostały udostępnione jedynie w celach poglądowych. W przypadku rozbieżności pomiędzy polską wersją językową niniejszego Regulaminu a wersjami sporządzonymi w innych językach wersja polskojęzyczna będzie rozstrzygająca.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

  1. Administratorem przekazanych przez Panią/Pana danych osobowych jest erApartments Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Wroniej 45/8, 00-870 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000831461, posiadającą numer NIP 5272922621, REGON 385662458.
  2. Celem zbierania danych jest:
    • Realizacja usługi zakwaterowania na rzecz osoby, której dane dotyczą lub podjęcie działań poprzedzających realizację tej usługi, na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
    • Marketingu, w tym przesyłania informacji handlowych na adres poczty elektronicznej, na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, jeżeli Klient wyraził na to zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w procesie rezerwacji lub poprzez zgłoszenie takiej zgody Administratorowi w formie pisemnej. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowej może być cofnięta poprzez wysłane takiego zgłoszenia na adres e-mail Administratora;
    • Realizacji uzasadnionego interesu Administratora danych osobowych w szczególnych przypadkach na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
  3. Administrator może korzystać ze zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, do celów marketingowych oraz dostosowania oferty.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  5. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celu wskazanego w punkcie 2.1 powyżej, tj. wykonania usługi zakwaterowania lub do podjęcia działań poprzedzających realizację usługi. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe zrealizowanie usługi zakwaterowania.
  6. Przekazane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w okresie poprzedzającym realizację usługi zakwaterowania oraz w trakcie realizacji tej usługi i dalej przez okres wskazany przepisami prawa dotyczącymi przedawnienia roszczeń mogących wyniknąć z tytułu realizacji usługi określonej powyżej, jak również przepisami podatkowymi.
  7. W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Administratorem Danych Osobowych pod adresem erApartments Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Wroniej 45/8 w Warszawie (00-870), : +48 570 000 697, adres e-mail: info@erapartments.pl.